wtorek, 10 listopada 2009

Dzielni panowie

Dziś cały dzień padało. Okoliczności zmusiły mnie do spędzenia dnia w samochodzie. Widziałem jedną piękną cyklistkę, dumnie sunącą na samej Głogowskiej, ale niestety, nie zdążyłem wyjąć aparatu, a cóż dopiero otworzyć obiektyw. Często tak się zdarza, że gdy jedzie wspaniały okaz cycle chic, to nim człowiek wygrzebie aparat, obiekt już dawno znika w otmętach ulic. Ale cóż... Chcąc dokumentować życie rowerowe Poznania, sfotografowałem z okien samochodu dwóch dzielnych panów. Dzielnych, bo padał okropny deszcz.

Jeden z nich pomykał w pełnym ruchu samochodowym ulicą Pułaskiego. Z ubioru bardziej kolarz, niż cyclechicowiec



Obrazek jak z przedwojennej Polski. Nawet jakość dróg podobna:
Jeeedzie student błotniiistą drogą na uniwersytet po nauki. A było to w pobliżu kampusu UAM Morasko

0 komentarze:


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy