środa, 31 marca 2010

Nie przenoście nam stolicy do Krakowa

Nie przenoś nam Gazelli do Krakowa !

Tako rzekłem do Marysi, gdy powiedziała, że właśnie jedzie na dworzec kolejowy, by udać się do Krakowa

i zawieźć ten piękny, holenderski rower w podarunku siostrze, tamże studiującej.

W ten sposób poznańska kultura rowerowa została zubożona o jedną Gazellę, na rzecz miasta, które i tak uchodzi za stolicę kultury, i którego mądre władze działają tak, że staje się stolicą kultury rowerowej. Dlatego żal...

A Marysia studiuje architekturę. Nudne otoczenie ulicy Królowej Jadwigi rekompensują niesamowite i wyraziste face expressions mojej modelki, na których się skoncentrowałem w tych zdjeciach (dopiero po przejrzeniu zorientowałem się, że są najmocniejszą stroną tej sesji) i mam nadzieję, że Marysia się za to nie pogniewa.

A nawet gdyby, to niech gniew swój srogi prześle mi mailem, a ja zawsze mogę zdjęcia usunąć.

0 komentarze:


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy