niedziela, 18 kwietnia 2010

Requiem aeternam

Requiem aeternam
dona eis, Domine:
et lux perpetua liceat eis.
Te decet hymnus,
Deus,in Sion,
et tibi reddetur
votum in Jerusalem:
exaudi orationem meam,
ad te omnis caro veniet

W ten dzień dedykuję wszystkim ofiarom katastrofy



A że nie o wszystkich ofiarach mówi się równo, szczególną atencję poświęcam tym, których wspomina się w mediach mniej.
Buszując po internecie, znalazłem przypadkiem wpis jakiegoś internauty, który napisał wyjątkowo piękną wypowiedź, która zapadła mi w pamięć i pod którą całkowicie się podpisuję.
Cytuję:


"Michał 30l świętokrzyskie

Wtorek, 13 Kwietnia 2010, 00:58

Nie znałem Cię Basiu wcześniej. Szkoda że poznałem w tak tragicznym momencie. Przykro mi że media nie podają informacji o Was i Waszych bliskich tak często jak o innych którzy zginęli w tej katastrofie. Przepraszam Ciebie i Twoje koleżanki i kolegów z załogi tego tragicznego lotu za zachowanie naszych mediów. Jak czytam o Tobie i Twojej załodze, to serce mi pęka i łzy napływają do oczu. Wiem że żałobę powinno się nosić w sercu, a nie na pokaz, ale inaczej nie potrafię okazać bólu jaki we mnie jest po tym jak straciłaś życie. Malutko też jest o Tobie informacji w intenrecie, a szkoda, bo dzięki temu poznałem Twoje dwie koleżanki z załogi i kolegów. Pragnę wyrazi najszczersze współczucie i kondolencje dla Twojej rodziny i bliskich. Jest mi bardzo przykro i wiem że to nie powinno się wydarzyć nigdy. Przed Wami całe jeszcze życie. Teraz patrzysz na nas z nieba i uśmiechasz się równie ślicznie jak na tym zdjęciu. Mam nadzieję że kiedyś dołączę do Ciebie i Twojej załogi i będę miał okazje poznać Was osobiście. Chciałbym. Mimo że Was nie znałem, to będę pamiętał o Was na zawsze. Jeszcze raz najszczersze wyrazy współczucia dla Twojej Rodziny Basiu! Życie choć piękne tak kruche jest Wystarczy jedna chwila by zgasić je... Będziesz w naszych sercach już na zawsze. Będę się modlił za Ciebie."

Wpis pochodzi ze strony: http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Polska/Barbara-Maciejczyk/


A tak uczcili pamięć Pary Prezydenckiej poznańscy rowerzyści, uczestnicząc na placu Mickiewicza w transmisji z pogrzebu, wyświetlanej na telebimach.





0 komentarze:


Kontakt: poznanbicyclechic@gmail.com

Jeżeli z jakichś powodów nie życzysz sobie, aby Twoje zdjęcie było na blogu, napisz do mnie, a usunę.

Poznań Bicycle Chic's Fan Box

Obserwatorzy